Zmařené sny - 2.díl

25. června 2011 v 10:40 | Leela |  Zmařené sny

Hned na druhý den ráno, v sobotu, pro nás přijelo taxi, které nás s Benem odvezlo k moři. Málem jsem nestihla zabalit ani kufry, ale Ben mě ujišťoval, že toho na dva dny moc nepotřebujeme.
V recepci nás Ben ubytoval. Vybrala jsme si krásný pokoj pro dva s teraskou. Sice na ní nebyl výhled na moře, ale do města. To mi vůbec nevadilo, protože k moři to bylo z hotelu jen pár kroků.
Celý den jsme se poflakovali u moře. K večeru Ben chytal světlušky. Ale já už měla děsný hlad, tak jsme se rozhodli vydat zpátky na pokoj.
Ještě předtím jsme si ale lehli do teplého sluncem vyhřátého písku. Vítr nás jemně ofukoval a chladil na kůži. Dívala jsme se na hvězdy a já přemýšlela nad okamžikem,který byl v mém životě šťastnější. Ale žádný jiný už jsme najít nemohla.
Na terasu nám donesli skvělé palačinky s jahodami. V břiše mi už dávno kručelo, tak jsem se do nich s chutí pustila.
Na terase bylo příjemně. Z měste začala pohrávat místní hudba. Ben vstal a vyzval mě k tanci. Přitiskl se na mě a zašeptal mi do ucha: ,,Miluju tě." A já se jen blaženě usmívala.
Na zítra ráno jsme se vydali na pláž. Lehla jsem si na lehátko, abych na svojí porcelánovou pleť nachytala alespoň nějaký bronz, zatímco Ben se vydal na osvěžující ránní koupel do moře. ,,Pojď se taky vykoupat," volal na mě ,,voda je teplá a nejsou žádné vlny, neboj."
Místo koupání mě ale napadlo prohledat písek a možná najít nějaké mušličky. Za sebou jsem ale zaslechla hlasy. ,,Ahoj Bene!" volal někdo nadšeně. Otočila jsem se. Ben už vylezl z vody a právě ho objímala nějaká zrzka.
Byla jsem z toho zmatená. Ale zrzka ke mě hned přiběhla a spustila: ,,Ahoj, ty musíš být Kelly? Ben nám o tobě tolik vyprávěl. Chodím s ním do práce. Jsem Torey." Vzala moji ruku a zatřásla s ní. ,,Ahoj," usmála jsem se.
Torey nás pozvala na oběd. Nejdřív jsem se lekla její prudkosti, ale během oběda se z ní vyklubal dobrý společník. Skvěle jsme si u oběda všichni popovídali. Vyrušil nás Benův telefon. Naléhavě zvonil. Podíval se na něj a odběhl ho zvednout někam pryč.
S Torey jsme si vzaly deky a šly se opalovat. Když Ben přišel spustil: ,,Promiň Kelly, ale musíme okamžitě odjet. Volali mi z práce." Sice jsem ještě trochu nadávala o zkažené dovolené, ale Ben byl neoblomný, takže jsem musela vstát a jít si sbalit. Ještě jsem stihla křiknout na Torey ,,Ráda jsem tě poznala." ,,Já tebe taky! Doufám, že se ještě někdy uvidíme!" zaslechla jsem v odpoveď a pak už mě Ben táhl nahoru do pokoje..